Bulancak’ta her yıl geleneksel olarak gerçekleştirilen ve kamu görevlileri ile vatandaşları bir araya getiren bayramlaşma programı, bu yıl da devam ediyor.
Bulancak Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamaya göre; Bulancak Belediyesi organizasyonunda düzenlenecek olan geleneksel bayramlaşma merasimi, bayramın birinci günü (20 Mart Cuma), saat 11.00 ile 11.30 arasında Otogar Düğün Salonu’nda gerçekleştirilecek.
Kamu görevlileri ile vatandaşların bir araya gelerek bayramlaşacağı programa, tüm kamu çalışanları ve Bulancaklı vatandaşlar davet edildi.